'

Degvielas sūknis nestrādā...

Problēmas ar degvielas sūkni sākas kopā ar pirmajiem saliem.
Un kā likums tieši tad kad nav laika,meklēt vainu :))
Zemāk aplūkosim standarta izpildijuma shēmu degvielas sūknim ,piemērs ņemts no wv passat,bet principā šī shēma derēs arī visām pārējām mašīnām.
Kā redzam sūknis apzīmēts ar M viena kāja degvielas sūknim ir uz korpusu tas ir mīnus otra aiziet uz drošinātāju, tālāk caur releju aiziet uz 30.līniju kas ir patstāvīgs +12.volti.
Pagriežot aizdedzi vadības bloks ieslēdz uz pāris sekundēm releju un atslēdz.Tajā brīdī kad starteris sāk griest motoru relejs atkal ieslēdzas un strādā patstāvīgi līdz ar motoru.
Barošanas ķēdi ir diezgan vienkārši pārbaudīt.
Vajadzētu sākt ar to ka pie sūkņa vadiem uzlikt paralēli indikācijas lampu un pārbaudīt vai pienāk strāva.
TIEM KURIEM SŪKNIS BĀKĀ pienāks 4. vadi divi ir bākas ldegvielas līmeņa rādītāja vadi (tievāki) bet otri divi degvielas sūkņa vadi(resnākie), uz tiem tad arī liekam pārbaudes lampu.
Ja deg indikācijas lampa tad sūknim beigas..... ja nedeg meklējam vainu vados.
P.S. atskrūvējot bākas vāku kur sūknis uzmanieties ar atklātu liesmu vai dzirksteļošanu tā var būt pēdējā diena starpgalaktiskam lidojumam :)

Auto ķibeles....:)

Auto ķibeles:) jeb kā iedarbināt motoru Visu kas vajadzīgs meklējam sadaļā Visi jautājumi kas rodas varat raksīt man uz epastu b...